Suan Lum Night Bazaar

Ikväll var jag på Suan Lum Night Bazaar med Micke och Angie. Det är en stor marknad med allt från möbler till skor, kläder och smycken. Det är väldigt många turister där, men ändå så tycker jag att det inte bara var en massa turistskit man kunde hitta. Där fanns även en del saker som var mer originella och utav bättre kvalitet.



En dvd kanske?


Mickes ena ögonbryn och Angie bland alla skor.






Jag har just packat min ryggsäck för imorgon ska vi åka till Cha Am som ligger vid kusten ca 20 mil sydväst om Bangkok. Vi åker tillbaka redan på söndag så det blir en liten minisemster i Cha Am. Vi tänkte mest ligga på stranden och kolla runt lite i staden. Angie har varit där förut och träffade ett par kompisar när hon var där sist så vi kanske möter upp dom på en öl imorn kväll. Jag googlade Cha Am för att se vad som finns att se där. Det verkar vara en väldigt lugn ort med relativt lite turister. Det finns visst ett tempel i staden och en park. Ett av tipsen jag hittade var att om man är en barnfamilj eller om man har en thailändsk fru så är detta absolut rätt ställe att åka till. Jaha, där ser man.
6.30 ringer klockan så jag ska gå och lägga mig nu!

Ja just det, jag har lite oflyt med mina mobiltelefoner här så jag har ett nytt mobilnummer nu igen: 0066-851997434.

Sov gott!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0