Det regnar!

Nu ni! Det regnar!! Jag vet inte speciellt mycket om klimatet i Thailand men jag trodde inte att det var speciellt vanligt med regn. Det är det kanske inte heller. Hur som helst är det ganska trevligt tycker jag. En liten kalldusch för stan skadar absolut inte. Nu är det väl inte speciellt kallt för den sakens skull men ändå. Man kanske inte direkt ser att det regnar men så här såg det i alla fall ut utanför min dörr i morse:

 

 

Och det här är min frulle, bestående av äppeljuice, luftbullar med ostskivor inpackade var för sig i plast, en förskräckligt söt joghurt (tydligen vaniljsmak. Jag tycker abslout att den ser ut att vara klädd i en naturell joghurts förpackning!) samt några oliver för att hålla en jämn salthalt i kroppen. De verkar inte direkt vara några större fans av frukost i det här landet, i alla fall inte den typen av frukost jag uppskattar. Men man tager vad man haver, jag tycker det blev ganska smarrigt ändå!

 

Nu ska jag springa till bussen. Jag hoppas det slutar regna snart annars blir det blöt katt på lägenhetsrundan. Ha en bra dag ni alla! Vi hörs senare!
Kramar


Kommentarer
Postat av: Cicci

God morgon hjärtat,

Tänk vad nära det känns i alla fall, jag menar nu vet jag till och med vad du åt till frukost. Det är sådana små saker som gör saknaden lite mindre.Nu är klockan 16:00 hos dig så jag hoppas att allt gick bra med ditt lägenhetsletande så att du fick tag på något som känns bra i 5 månader framåt. Puss mamma

2010-01-05 @ 09:54:09
Postat av: Carolina

Jadu Jessie när vi va i Thailand i Augusti så regnade det mer än varannan dag! Fast då va det ioförsig regnperiod. Men visst är det mysigt att springa runt när det regnar och det är så varmt! Det gör inget att man blir blöt för dom få kläder man har på sig torkar ju så snabbt igen :D

2010-01-07 @ 23:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0