Äntligen lov!!

Wohooo! Imorn åker vi till filippinerna. Gud vad jag längtar! Jag tror att det kommer bli grymt kul. Angelica, hennes kompis Billy som är här på besök från sverige och jag har varit och sett Avatar på bio ikväll. Jag tycker inte alls om såna science fiction filmer med färglada aliens egentligen men den här var faktiskt bra måste jag säga. Vi såg den i 3D så det gjorde väl det hela lite roligare också. Och, jag fick användning för mina raggsockar jag tagit med mig. Det var rikitgt kallt på bion men jag frös inte jag! Jag visste väl att de skulle vara bra till något =)


Billy, Jag, Angelica på Avatar

I tisdags kväll var vi ute och åt för Billy fyllde år. Andrew, en annan utbytesstudent som också bor på amarin, skulle ta oss till en bra mexikansk restaurang som han kände till. Vi gick runt i säkert en halvtimme och letade. Killar och lokalsinne alltså :) När vi väl kom fram så hade de stängt. Vi hittade en annan mex restaurang bara några meter bort. Den hade tyvärr stängt för renovering men hade ett take-away-hål-i-väggen. Vi ville ju gärna sitta ner och äta förstås. Servitören (som var en otroligt härlig och trevlig ladyboy) trollade fram bord och stolar som han placerade på en parkeringsplats. Inga konstigheter. När billys nachos kom in hade de satt i ett tårtljus i guacamolen. Så himla fint!

Jag, Angelica, Andrew, Billy, Micke på den mexikanska "restaurangen"
 

I går var vi ute och partajade. Hade verkligen grymt kul. Träffade ett par thailändska vänner (lite mer civiliserade den här gången) som tog med oss till en efter-klubben-klubb. Det var verkligen en superkul kväll! Här är bildbeviset:




I vanlig ordning beställde vi McDelivery på vägen hem. Här väntar vi utanför amarin på att maten ska komma :)




Nu ska jag packa klart det sista för filippinerna och sen gå och lägga mig. Jag vet inte om jag kommer att kunna uppdatera bloggen när jag är där. Jag ska göra mitt bästa, men blir det inget så hörs vi när jag är tillbaka nästa måndag. Ta hand om er alla ni! Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ahh gumman! Det later (och ser ut) som att ni har det jättekul!! Schysta brillor i början ;-)! Rocka Filippinerna!! Jag och Bullis ska till 089 ikväll... du saknas! PUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSS :-)

2010-01-23 @ 16:50:43
Postat av: Camilla

Ah vilken lyx synd att man inte kan var där och dela upplevelserna med dig. Själv är vi tillbaka i München nu, känns rätt skönt. Ta hand om dig kramar fran Emmie & Camilla

2010-01-29 @ 13:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0