Bråttom!

Förskräcklig uppdatering här verkligen! Ledsen för det. Det har varit full rulle här den senaste tiden. Skolarbeten, besök och politiskt drama. Om drygt en timme går vårt tåg mot chiang mai, där Songkran (thailändskt nyår och vattenfestival) tydligen firas bäst. Jag åker med tre killar från amarin som redan har införskaffat någon form av vattenbazooka med tillhörande vattentank att ha på ryggen. Jag får skaffa mig en vattenpickadoll jag med när jag kommer fram. Det här kan nog bli kul!

Nu måste jag packa klart det sista och sen gå upp till Angie för att säga hej då eftersom hon inte följer med på resan :( Ha en underbar vecka mina vänner! Vi hörs när jag är tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack:) Jo, den ligger i Mönsterås. Mellan Oskarshamn och Kalmar... Hoppas allt är bra med dig! Kramár från kusinen!

2010-04-26 @ 20:21:21
URL: http://alifeofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0