Bad taste

Herregud vilken galen kväll det blev! Den gick verkligen i smaklöshetens tecken. Jag hade riktigt roligt i alla fall. Tyvärr vann vi inte flaskan, vi var för snygga. Innan vi gick ut på kvällen hittade vi lite amarinfolk som inte var sena på att hoppa i fulkläder och festa. Vi fick till och med på några av killarna våra leggings. Hett värre! Vi samlades alla i Angies rum för att föra innan vi åkte till Monkey Bar.

Hela gänget. Nick, Angie, Micke, Fredde, Taiju, Jimmy, jag.


Föra med Chang.


När vi hoppat ur taxin stötte vi på ett gäng poliser (de är fortfarande är utplacerade över hela stan på grund av rödskjortsprotesterna) vid en busshållsplats. De ställde gärna upp på bild.




Vi visste inte direkt vart vi skulle men efter lite guidning av Tabbi över telefon började vi gå i rätt riktning i alla fall. När vi promenerat en bit började två vakter vinka på oss, säger 'hit ska ni' och förde oss genom en innergård till Monkey Bar. Haha, hur visste de vart vi skulle? Vi går ju alltid klädda på det här viset.

Sen gick det utför. Dans och dricka hela kvällen. Varmt som tusan var det på klubben, det fanns nog ingen som inte var genomsur efter 5 minuter på dansgolvet. Vi mötte även upp Tabbi, hennes kille och kompisar på Monkey Bar. Galet och kul! 'Bilder säger mer än ord' som Tabbi så fint sa till mig efter att hon lagt upp de fulaste korten jag sett på länge på fejjan. Jag skonar er (eller mig själv) och presenterar här det mildare urvalet.



Angie min lilla partypingla.


Här verkar jag ha tappat andan. Kanske för att jag såg en galen outfit. Eller blev rädd för mig själv.











A ni ser ju.






Tabbi och vinnaren av bad taste tävlingen. 



Det var den ferren det. Nu blir det lugnt fram till lördag då Khun Kai, som har restaurangen här nere, bjuder på fest på taket. Tydligen är det fullmåne igen så alla ska vara klädda helt i vitt. Det blir garanterat kul det!

Nu ska jag röja upp lite i rummet innan jag åker till skolan för att ha ännu ett TU2U-möte (hjälpa skolbarnen med engelskan). Ha en go dag alla!



Kommentarer
Postat av: Ullis

Haha, ja där kan man snacka om bad taste. Det ser ut som om ni hade kul i alla fall :-) Vad kul att Lisa kommer ner till dig. Längtar tills du kommer tillbaka, saaaaaknar dig!! :-) Stora pussar

2010-04-06 @ 09:30:51
URL: http://ulrikarasmark.blogg.se/
Postat av: Malin

Det verkar som det blev en riktigt kul kväll iaf! Men jag förstår att ni inte vann den där vodkan;)

Kram från kusinen!

2010-04-17 @ 16:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0